Gå till innehåll

Tävlingslicens: 100kr

Medlemsskap

Ny medlem

Vad kul att du vill vara medlem i Luleå Kajakklubb!

Medlemsavgift är på 250 kr och reglerar själva medlemsskapet i föreningen. Avser du därutöver delta i arrangerade träningar, nyttja gym, omklädningsrum och få tillgång till klubbens kajaker ska aktivitetsavgift betalas. Självklart får man prova på aktiviterna först som medlem.

Följ länken om du vill ta del av föreningens stadgar Pdf, 1 MB, öppnas i nytt fönster.. (fast bästa är att komma ner och kolla in verksamheten eller ringa nån för att få koll på vad vi gör).

1. Kolla i tabellen vilken avgift du/ni ska betala (medlemskap, aktivitetsavg, kajakplats, etc.)
  2. Skicka ett mail till info@luleakajakklubb.se med följande uppgifter:
  • Ange vilka avgifter du/ni avser att betala in.
  • Fullständigt personnummer (ÅÅMMDD-XXXX) på person/er som avser bli medlemmar.
  • Adress
  • Telefonnummer (för samtliga om flera personer)
  • E-postadress (för samtliga om flera personer)
  • Du får en faktura att betala från klubben på angiven e-post.

Vid inbetalning godkänner du att Luleå Kajakklubb registrerar personuppgifter i föreningens medlemsregister.

Ändra avgfiter

Om du/ni redan är medlem kontaktar du kassören direkt om du vill ändra avgifter.

Möjlighet till delbetalning

Vill du som medlem delbetala medlemsavgiften går det utmärkt. Ta då kontakt med klubbens kassör (via info@luleakajakklubb.se) så kommer ni överens om hur ni går tillväga.

Avgifter gäller per kalenderår

Avgifter som erläggs gäller per kalenderår och betalas i förskott.

Kajakpaddling är godkänt som friskvård enligt skatteverket och därför kan aktivitetsavgiften och kursavgiften tas på eventuellt friskvårdsbidrag från jobbet.

Publicerad: 2022-11-26

Senast uppdaterad: 2023-12-05