Städdag 14 maj - välkomna!

Välkomna på städdag på klubben den 14 maj!

Våren är i antågande och snart är det snöfritt utanför kajakklubben och isfritt på Björkskatafjärden! Det innebär även att det är hög tid för traditionsenlig vårstädning. Tillsammans rustar vi upp, röjer, städar och fixar både inomhus och utomhus för att göra klubben och närområdet redo för en ny säsong. Det brukar bli en trevlig dag tillsammans. "Vår gemenskap föder framgång" gäller även här, ju fler vi är desto roligare och bättre blir det!

• När: söndagen den 14 maj kl.10.00-15.00
  • Var: Samling på kajakklubben kl.10.00 (Kanotvägen 14)
  • Vad: diverse städ- och fixuppdrag som vi fördelar på plats. Bl.a. brukar vi ägna 3 timmar åt kommunstädning för att både göra snyggt och tjäna en slant till klubben.
  • Att ta med: lämpliga kläder för utomhusstädning (oömma kläder, stövlar, arbetshandskar etc.) samt något att grilla till lunch.
  • Lunch & Fika: alla tar med något eget att grilla, kaffe och fika bjuder klubben på.

Väl mött söndagen den 14 maj!

En bild

Publicerad: 2023-04-13