Första barnträningen på vattnet 23 maj

Efter ett par veckor med landträning är vi nu redo att dra igång på vattnet. Första träningen blir den 23 maj, kl.18.00

Under v.20 pausar vi tisdags- och torsdagsträningarna p.g.a. krock med HLR-utbildning för ledarna på tisdag kväll och Norrlandsläger i Tavelsjö på torsdag.

Därmed blir den första barnträningen på vattnet tisdag den 23 maj. Vi samlas på klubben kl.18.00, byter om och sticker sedan ut på en premiärtur. Vi håller oss nära land och siktar på att ha med minst två tränare på vattnet samt eventuellt en följebåt beroende på väder och vind. Träningarna nu innan kanotskolan riktar sig till dig som har paddlat med oss tidigare. Efter kanotskolan håller vi träningar för alla som vill fortsätta att paddla i sommar!

Publicerad: 2023-05-15

Senast uppdaterad: 2023-05-15