Avslutningsvecka för paddlingssäsongen!

Torsdagen den 21 september håller vi högtidlig avslutning med utdelning av gröna PaddlePower-armband till ett gäng nya kanotister!

Säsongsavslutning med utdelning av PaddlePower-armband, torsdag 21/9

En väldigt fin paddlingssäsong går mot sitt slut för barngruppen. På torsdag den 21/9 hyllar vi säsongen och de kanotister som gjort den till vad den blivit. En given höjdpunkt är att de paddlare som varit på nog många träningar och tidigare inte fått ett grönt PaddlePower-armband ska få pryda sin vänstra handled (närmast hjärtat) med det gröna bandet!

Vi samlas i vanlig ordning kl.18.00 och sticker ut och paddlar en sväng tillsammans. Därefter duschar och byter vi om innan vi samlas för fika, avslutning och PaddlePowerarmbands-utdelning.

Alla är varmt välkomna att delta på avslutningen, vi avslutar vid 20.00.

Planering övernattningsläger, tisdag 19/9 kl.19.00

Enligt önskemål från barngruppen planeras det även för en övernattning på klubben i höst. För att planera detta träffas vi föräldrar tisdagen den 19 september 19.00 (under fikat) för att planera och fördela uppgifter.

Publicerad: 2023-09-16

Senast uppdaterad: 2023-09-16