Luleå Kajakklubb

Julmys och utvecklingsdag 26/11

På söndag den 26/11 bjuder vi in till en kombinera höjdpunkt med både julmys och utvecklingsarbete, varmt välkomna!

Julmys och utvecklingsarbete på klubben

Nu är det återigen dags för en av årets höjdpunkter - LKKs julmys! Och samtidigt passar vi på att fokusera på klubbens utveckling!

Den 26:e november är det en utvecklingsdag på klubben. Målgrupp är alla medlemmar samt alla medlemmars föräldrar (till aktiva barn och ungdomar).
Dagen inleds med gemensam cirkelträning på klubben kl. 11.00-12.00. Därefter bjuds alla på julgröt och smörgås med julskinka. Kl.13.30 drar vi igång ett utvecklingsarbete för alla vuxna och äldre. De yngre får under tiden hjälpas åt att göra julfint på klubben med allt julpynt som finns. Därefter får de tid att julpyssla tillsammans.

Tid och datum: 11:00-17:00 den 26:e november
Plats: Luleå Kajakklubb
Anmälan: Mejla till stina.ek.79@gmail.com. Ange antal ni kommer samt eventuella allergier. Anmälan gäller jullunchen och utvecklingsarbetet, cirkelträningen är valfri att delta på. Anmälan senast lördag 18 november.
Kostnad: ingen kostnad, nada, noll!

Väl mött!
LKKs styrelse