Medlemsträff 16 maj - tema sponsring och intäkter

Då vi fick ställa in träffen i mars kommer nu ett nytt tillfälle för alla att anmäla sig. 16:e maj ses vi på klubben!

Workshop intäkter

Torsdagen de 16:e maj bjuds alla medlemmar in till en träff där vi tillsammans planerar för gemensamma aktiviteter som vi kan genomföra under 2024 för att öka LKKs intäkter.

Träffen är en viktig del i att skapa förutsättningar för föreningen att kunna hålla nere aktivitetskostnader samt för att t.ex. kunna renovera vår anläggning kontinuerligt. Vi hade en liknande träff 2023 som blev väldigt lyckad och blev en bra grund för de intäkter som klubben skapade ifjol.

Det är viktigt att så många medlemmar som möjligt deltar denna kväll, ju fler vi blir desto mer kraft i arbetet!

Träffen kommer att ledas av Petra Mörtsjö från RF-SISU Norrbotten. Förutom ett för klubben givande innehåll utlovas en trevlig kväll med gott sällskap och fika.

För vem: alla medlemmar samt deras föräldrar (även för dig som tidigare har varit engagerad i klubben och vill vara med och bidra i en del av verksamheten)
Tid: 18:00-20:30
Plats: Luleå Kajakklubb

Anmälan: anmäl senast 12/5antalet personer samt eventuella allergier till famjohansson@live.se