Dags för kanotskolan 2023

På måndag den 12 juni börjar årets kanotskola. Vi ser framemot att välkomna drygt 90 barn och ungdomar till två veckor med massa gemenskap, paddling och lek!

Kanotskoledagarna är uppdelade i två block där fem grupper deltar på förmiddagen och fem grupper på eftermiddagen:

• Förmiddag, kl.09.30-12.15. Grupperna för deltagare födda 2012-2015.
  • Eftermiddag, kl.13.00-15.45. Grupperna för deltagare födda 2008-2011 samt en grupp med yngre deltagare (föräldrar till den yngre gruppen är informerade om detta)

Föräldramöte, söndag 11 juni, kl.17.00

På söndag den 11 juni välkomnar vi alla föräldrar till klubben på Kanotvägen 14. Vi berättar kort om vår verksamhet, om vad dagarna kommer att fyllas med under kanotskolan och vad som är bra att tänka på. Vi presenterar även alla grupper samt vilka ledare som ansvarar för vilken grupp.

Har ni inte möjlighet att komma på föräldramötet är ni välklomna att höra av er till oss om ni har några funderingar inför. Det brukar vara en trevlig stund som vi varmt rekommenderar men det är inte avgörande. Mycket av den information vi kommer att presentera finns redan här att ta del av här: Bra att veta inför kanotskolan.

Funderingar?

Välkomna att höra av er på kanotskolan@luleakajakklubb.se. Vi läser av mailen dagligen varje kväll.

Tack till Luleå Hamn

Vi vill rikta ett varmt tack till Luleå Hamn som är med och gör årets kanotskola möjligt!

Publicerad: 2023-06-06

Senast uppdaterad: 2023-06-12